piątek, 24 sierpnia 2012

Zakupy, prezenty i nagroda

Zakupy, prezenty i nagroda



Od wczoraj listonosz zapukał do mnie 3 razy.

Moje zakupy to foremki silikonowe serduszka, są naprawdę śliczne oraz rękaw do dekoracji z różnymi końcówkami.



Następną miłą niespodzianką była nagroda w konkursie sałatkowym na blogu http://miloscwbrzuchumam.blox.pl/ . Wysłałam przepis na sałatkę z zupek chińskich mojego autorstwa.






A przed chwilą otrzymałam blender ręczny Bosha za zebrane punkty na stronie Przeczytam Wszystkich. Możecie się zarejestrować Rejestracja - na wstępie dostaniecie 100 punktów.

4 komentarze:

  1. Super:) cieszę się razem z Tobą:)Blender to pożyteczny przyrząd,foremki są urocze:) a i Gratuluje nagrody w moim ulubionym kolorku!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wspaniałe prezenty :) Taki sam blender miałam, zanim dostałam robot wielofunkcyjny. Byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Mam ten sam bleder i jestem z niego bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagrody :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń