środa, 5 września 2012

Sałatka z kurczakiem i ananasem - hawajska

Jakiś czas temu w Krakowie jadłam w jakimś lokalu właśnie tę sałatkę tak mi posmakowała, że postanowiłam ją odtworzyć w domu. Kurczak jednak nie był smażony a gotowany, sos był lekki z jogurtem naturalnym z małą wręcz niewyczuwalną ilością majonezu. Sałatka jest małokaloryczna. 


Sałatka z kurczakiem i ananasem - hawajska

  • podwójna pierś z kurczaka
  • puszka kukurydzy
  • puszka ananasa
  • sałata lodowa
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 2 łyżki majonezu

Kurczaka pokroić w kostkę i ugotować w osolonej wodzie, wystudzić. Sałatę poszarpać, ananasa pokroić w kostkę. Wszystkie składniki wymieszać. Doprawić jogurtem i majonezem oraz solą i pieprzem.






3 komentarze:

  1. uwielbiam hawajska sałatkę! :)
    tylko u mnie zawsze kurczak jest wędzony, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubie hawajską sałatkę ;) w ogóle lubię kurczaka po hawajsku przygotowywać, ale mojej drugiej połówce ananas w wytrawnych daniach nie smakuje.

    OdpowiedzUsuń