niedziela, 2 grudnia 2012

Sałatka z zupek chińskich

Sałatka z zupek chińskich to jedna z moich ulubionych. Jest dobrze przyprawiona i nadaję się na wszelkie okazje - imieniny, święta jak również do zabrania do pracy. Na sałatkę z zupek chińskich trafiłam na jednym z wesel, gdzie bardzo mi posmakowała i odtworzyłam ją w mojej wersji w domu.


Sałatka z zupek chińskich
  • 2 opakowania zupek chińskich pikantnych Vifon
  • 40dag kurczaka wędzonego (kęski piwne)
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 kapusta pekińska
  • 1 papryka czerwona
  • 3 łyżki majonezu
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • łyżeczka papryki czerwonej w proszku
  • szczypta papryki ostrej w proszku
  • pieprz
Makaron z zupek nieco rozkruszyć poroskładać do miseczek wraz z przyprawami, zalać wrzątkiem - ilość wody jak na 1 zupkę, czyli 0,5 litra na 2 opakowania. Odstawić aż makaron zmięknie i napęcznieje, wystudzić.
Kurczaka pokroić w kostkę, paprykę również. Kukurydzę odsączyć, kapustę pokroić drobno w paski. Kiedy makaron wystygnie, dodać wszystkie składniki razem. Dosmakować majonezem, jogurtem naturalnym, papryką, pieprzem. Jeśli nie jest bardzo słone można dosolić. 




11 komentarzy:

  1. Też jadłam podobną, pyszna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jadam zupek wiec nie wypróbuje ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale numer........nawet do głowy by mnie nie przyszło że z zupek chińskich tak zwanej chińszyzny można stworzyć coś tak pysznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczaka nie smażysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kurczak wędzony tzw. kęski piwne więc nie trzeba smażyć

      Usuń
  5. Chociaż mam świadomość, że zupki chińskie nie są zbyt smaczne to po prostu je uwielbiam :) do tego kurczak :) Mniam, trzeba przyrządzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama zawsze robi jak jestesmy na dzialce w wakacje :) Mniam :3

    http://bonapetit2xm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Robię podobną tylko bez kurczaka. Musi być smaczna.

    OdpowiedzUsuń