piątek, 28 grudnia 2012

Ale pychota + serce

Przed świętami ukazał się nr 10 gazety "Ale pychota", ale ze względu na przygotowania świąteczne nie miałam czasu chodzić za gazetą. 



Dodatkiem do tego numeru jest śliczna silikonowa forma w kształcie serca. Forma jest dosyć spora. 



Jeśli szukacie tego numeru to najprędzej będzie w kioskach Ruch



W środku gazety znajdują się przepisy na:
Serce z piernika w czekoladzie
Pieczeń nadziewana grzybami
Szarlotka kawowa
Jabłka z imbirem
Ciasto marmurkowe z brzoskwiniami



W następnym numerze dodatkiem będą silikonowe foremki w kształcie gwiazdek. Na allegro są identyczne i są o wiele tańsze.



Koszt gazety to 16,95

4 komentarze:

  1. też mam ten numer:) ciekawe, co będzie w kolejnych, bo stronka gazety stanęła na numerze 10. tej 11 nie zamierzam akurat kupować. Żałuję, że w moim kiosku nie ma numeru "Dziecko" z foremkami, bo za grosze były:( w ogóle z Ale pychoty tylko niektóre kupuję - mam 1, 5, 8 i 10:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno kupiłam jeszcze tą gazetę Dziecko i 3 formy zgarnęłam po 6,90!!

      Usuń
  2. jak dla mnie strasznie zdzierają ;/ w pepco te same formeki dużo taniej :) heheh

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego kupuję tylko te formy które się opłaca:) Myślę, że akurat tą formę serce opłaca się, bo w ikei jest większa ale za 25zł, a tych małych foremek gwiazdek nie opłaca się

    OdpowiedzUsuń