piątek, 28 września 2012

Pomysł na papirus - roladki z brokułem i pieczarkami

Kilka dni temu dostałam 2 opakowania papirusa od Durszlaka i już go wykorzystałam. Nie zrobiłam klasycznego kotleta w papirusie tylko roladki z kurczaka w papirusie przyprawione czosnkiem i ziołami a w środku brokuł a w drugiej wersji pieczarki z cebulką. Roladki wyszły przepyszne. 


Roladki w papirusie z brokułem i z pieczarkami
  • pierś z kurczaka
  • papirus
  • brokuł
  • 5 pieczarek
  • 1 mała cebulka
Pierś z kurczaka przekroić na spore kotlety. Ugotować brokuła i usmażyć pieczarki z cebulką. Do środka kotletów dać ugotowanego brokuła a w drugiej wersji usmażone pieczarki z cebulką, zawinąć w roladki, spiąć wykałaczkami. Położyć na papirusie i smażyć bez tłuszczu po 5 minut z każdej strony do zarumienienia. 








1 komentarz: