wtorek, 31 lipca 2012

Blok czekoladowy, pischinger lub po prostu wafle przekładane

Wafle przekładane to smak dzieciństwa, już mając kilka lat robiłam wafle z tego przepisu a moja rodzinka zajadała się nimi i tak jest do teraz. 


Blok czekoladowy, pischinger lub po prostu wafle przekładane masą

  • Paczka wafli tortowych
  • ½  kostki margaryny
  • szklanka mleka w proszku
  • ½ szklanki mleka
  • ½  szklanki cukru
  • 4 łyżki kakao
  • Dodatkowo można dodać zmielone orzechy włoskie

Margarynę i mleko podgrzać w rondelku, dodać cukier i kakao. Zestawić z ognia, dodać mleko w proszku, utrzeć na gładką masę. Dodać zmielone orzechy. Przestudzoną masą smarować na wafle, przykryć kolejnym waflem. Przykryć deską do krojenia, obciążyć, schłodzić  w lodówce, kroić na romby.



5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wafle czekoladowe, legumina i blok czekoladowy to trio z mojego dzieciństwa. Moim ulubionym jest blok czekoladowy i często robię go dla mojej rodziny. Korzystam wtedy z przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/przepis-na-blok-czekoladowy/ Polecam wszystkim fanom czekoladowych słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń