niedziela, 17 lutego 2013

Ciasteczka kwiatuszki

Urocze ciasteczka z ciasta francuskiego chodziły za mną już dawno, kiedy zostało mi sporo ciasta francuskiego postanowiłam je zrobić. Wyszły naprawdę śliczne.



Ciastka kwiatuszki z ciasta francuskiego
  • 1 arkusz ciasta francuskiego
  • marmolada lub powidła 
 Z ciasta powykrawać kwadraty. Na rogach naciąć w kształcie litery L. Pozaginać rogi do środka. Udekorować środek marmoladą lub powidłami. Piec ok. 10 do 15 minut w 200 stopniach do zarumienienia. Posypać cukrem pudrem.






9 komentarzy:

  1. Ale fajowe, muszę zrobić na dniach, bo uwielbiam ciasto francuskie, a takiej wersji jeszcze nie jadłam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby proste ciasteczka ale w takich kształtach o wiele bardziej zachęcają:) Dziękuję za instruktaż składania takich kwiatków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o! moja koleżanka opowiadała mi, że też robiła te ciasteczka! też chcę je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne :) super to zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne!:) cuda!:)
    obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł z tymi ciasteczkami! Wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,wyglądają bardzo smacznie i efektownie:)

    OdpowiedzUsuń