sobota, 8 czerwca 2013

Warsztaty w Krakowskiej Manufakturze Czekolady

O Krakowskiej Manufakturze Czekolady pisałam już kiedyś po mojej wizycie tam. Miejsce zauroczyło mnie bardzo. Kiedy otrzymałam propozycję wzięcia udziału w warsztatach zgodziłam się bez wahania! 


Podczas warsztatów tworzyliśmy pralinki z masy wiśniowej oraz czekolady mlecznej. Następnie nadzienie było oblewane czekoladą mleczną lub białą a na to posypka do wyboru - migdały, wafelki i wiórka kokosowe.



Kolejnym zadaniem było stworzenie napisu na białej tabliczce czekolady za pomocą rękawa cukierniczego. 



Po części praktycznej zostaliśmy zaproszeni na miniwykład o historii czekolady i na mrożoną czekoladę z bitą śmietaną ( była przepyszna).


Następnie przeszliśmy do degustacji różnych czekolad z Wenezueli, Ugandy i Dominikany. 
Na koniec otrzymaliśmy dyplomy i upominki - nasze pralinki oraz okulary od firmy Yelp. 




Warsztaty były naprawdę fajne, a tym bardziej że jestem wielką miłośniczką czekolady:)

Część zdjęć jest moja a inne pochodzące ze strony Yelp http://communityblog.yelp.com/2013/06/yelp-elite-słodkie-warsztaty-krakowska-manufaktura-czekolady.html

5 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę takiego warsztatu, przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ale bosko, lubię takie wydarzenia. Teraz bardzo mam ochotę na tą mrożoną czekoladę, ehh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite warsztaty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Było pysznie! Dziękujemy i zapraszamy na jeszcze więcej, więcej i więcej czekolady!:)

    OdpowiedzUsuń