środa, 11 czerwca 2014

Spotkanie kulinarne pod znakiem kaszy Kraków

Tydzień temu miałam przyjemność wziąć udział w spotkaniu kulinarnym "Pod znakiem kaszy". Kiedy dostałam zaproszenie nie wahałam się ani minuty, lubię kaszę ale brakuje mi pomysłów na jej podanie. Po tym spotkaniu kasza na pewno nie będzie już nudna. 

Spotkanie odbyło się w restauracji Dobra Kasza Nasza na rynku głównym w Krakowie. 
Na początek pani dietetyk przybliżyła nam jakie wartości odżywcze mają poszczególne kasze. Następnie Dorota autorka bloga Dorota Smakuje przygotowała dla nas sałatkę na słodko z kaszą jęczmienną z truskawkami, brzoskwiniami i suszonymi owocami oraz pęczotto ze szparagami i boczkiem. Dużym zaskoczeniem była dla mnie sałatka na słodko, wszystkie dania były pyszne.



Na koniec mieliśmy okazje spróbować dań serwowanych przez restaurację Dobra Kasza Nasza. Zapiekane kasze z dodatkami ( z kurczakiem, oliwkami, boczkiem, śliwkami, brokułami), pierogi z kaszą, a także ciasta również z kaszą. Każdy znajdzie coś dla siebie. 



3 komentarze:

  1. Same pyszności na stole. Co smakowało najbardziej? Również chętnie spróbowałbym tej sałatki słodko-kwaśnej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jedzonko. Polecam także https://bedietcatering.pl/krakow/. Oferują również dania z kaszą.

    OdpowiedzUsuń