wtorek, 26 sierpnia 2014

Pudding czekoladowy z nasionami Chia

Nasiona Chia zwane również szałwią hiszańska są źródłem błonnika, przeciwutleniaczy, kwasów omega 3 i 6 a także witamin. Warto jeść je codziennie. Są idealne do deserów, pod wpływem wody pęcznieją tworząc budyń. Pudding przygotowany wg tego przepisu smakuje jak kupny deser czekoladowy, tyle że bardzo zdrowy.
Pudding czekoladowy z nasionami Chia
  • 1 szklanka mleka
  • 3 łyżeczki nasion Chia
  • 2 łyżeczki kakao
  • 1 łyżeczka miodu
Nasiona Chia zalać mlekiem zostawić do napęcznienia, najlepiej na całą noc. Dodać kakao i miód, zmiksować blenderem.



Chia - zdrowe ziarenkaLekkie desery bez piekarnika vol 2

3 komentarze:

  1. Świetny pudding! Pychota :) Zapraszam również do mnie : www.tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nasionach chia, ale nigdy nie miałam z nimi styczności. Strasznie mnie ciekawią :D
    Pudding wydaje się świetny!

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń